سلام

داستان آخر امسال نگاهی به تاریخ پرواز و کوشش های انجام شده در زمینه پرواز علی الخصوص کشتی های هوایی را امروز بعد از مدتها کش و قوس با خودم که ادامه دهم یا نه روی وبلاک قرار می دهم.
در روزی که وبلاک های Airship رو راه انداختم قصدم فقط و فقط کار عملی و ایجاد راه و روش جدید در کشور بود شاید غربیها نیازی به این مسایل نداشته باشند هواپیمای ساخت آنها بیش از یک میلیون قطعه را شاید شامل می شود و در خیلی از موارد ما حتی قادر به کپی آنها نیستیم چه رسد به رقابت و همراهی؟ امروز 25 اسفند ماه سال 96 است نمی دانم که اسفند دیگه هراه شما عزیزان خواهم بود یا نه! اما قلبا می خواستم کار واقعی انجام دهم و راهی نشان کنم مخصوصا برای کوچولوهایی که الان شیر خوار هستند، راستی وظیفه بنده در مقابل آنها چیست؟ خوردن،خوابیدن،دعوا برای ،دعوا برای بیشتر داشتن،دعوای دین من بهتر است،دعوای یه عده در ناز و نعمت باشند بقیه کور شونند نبینند، راستی به کجاییم؟ در کلیپی 6 راه سازمان ملل که نموده خوشبختی رو تعریف می کند اولین گزینهتولید ملیاست!!!؟ تولید ملی، بومی سازی تکنولوژی ها، و غیره؟ آیا بهنظرتان نصف مردم ایران هر کدام 2000 تومان نذرمی کردند برای ایده ها الان کجا بودیم بجای میلیاردهایی که به جیب صاحبان زنده عتبات مقدس در سرزمین های دیگر روانه می کنیم؟ آیا وقتش نشده مقدسات خود رو دریابیم قبل از اینکه تنها ثروتمان هم قیمتش به بهای ارزن نشده خود رو دریابیم!(منظور نفت و مشتقات). امروز روز نوسازی طبیعت استبقول سهراب عزیز چشم ها رو بشوییم و جور دیگر ببینیم و همدیگر رو دریابیم.
امروز نگاهی به تاریخ پرواز و کشتی های هوایی خواهیم انداخت. این بخش رو که بیشتر ایرانی های عزیز حوصله خواندن ندارنند مانند سابق فیلم و تصویری خواهد بود.

خب امید نگاه کوتاه امسال که از ارشیو تحقیقاتی فلایت سازان حاصل آمد استفاده ببرید.
ممنون
حسن

داستان آخر برای امسال 1396

داستان Goodyear(گودییر)

انتشار کتابی جدید در مورد تاریخ کشتی های هوایی در ایتالیا 2016

دریابیم ,امسال ,تاریخ پرواز
مشخصات
آخرین جستجو ها